Bewertungen von Sushi & Poke 4U Almere

Neue Beurteilungen

5.0
chiel
1 Oktober 2022

top

Kim
22 September 2022

Hier hebben ze echt de lekkerste sushi! Bestel nooit ergens anders :)

Sherida
1 September 2022

Had de normale poki bowl besteld...kun je gewoon met z'n 2n van eten!

Isa
15 August 2022

Ik heb al heel vaak besteld bij Sushi & Poke 4 U. Ik vind echt dat ze een van de lekkerste poké powls van Almere hebben. Ook de sushi stelt nooit teleur. Tot op heden ook nooit gedoe gehad met verkeerd doorgegeven bezorgtijden, bezorgers altijd vriendelijk en bezorgtijd is altijd passend bij de dag (dus logisch dat het bijvoorbeeld op een zondag iets langer kan duren.) Aanrader! :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mark
12 August 2022

10 plus zoals altijd

Miauw
4 August 2022
Graciela
24 Juli 2022

Jullie zijn mijn favoriete restaurant voor mijn sushi en poke bowl! Kwaliteit is goed en altijd lekker. Snel geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
22 Juli 2022

Lekker, goede portie en aardige bezorger

Graciela
20 Juli 2022

Snel bezorgd en het was ook nog eens heerlijk!

Ingrid de Jong
18 Juli 2022
Kirsten
21 Juni 2022

Pokebowls waren erg lekker en grote porties. Bezorging was ook erg snel!

Sjaak
20 Juni 2022

Het was overheerlijke poké bol en sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel
11 Juni 2022
Mark
9 Juni 2022

Lekker eten en snel bezorgd

Lisa
6 Juni 2022

Alles heerlijk en vers, een echte aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arslan
4 Juni 2022
Anne
4 Juni 2022

Altijd heerlijk, vers en snel! Goede service!

Gisela
3 Juni 2022

Wat een kwaliteit !! Super vers en zeer smaakvol. Een echte aanrader dus

chiel
2 Juni 2022

super

chiel
29 Mai 2022

echt top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

K. van der Elsen
29 Mai 2022

Bestelling ophalen: duidelijk communicatie en tijdvaks indicatie, maar belangrijker, lekker eten! Goede portie en gewoon lekker vers en goede smaak. Niets op aan te merken, voor herhaling vatbaar.

Miranda
26 Mai 2022

Ik bestel altijd hier omdat ik het nergens anders zo lekker vind/vond. Maar dit keer was ik toch erg teleurgesteld. Er zat amper rijst in de poke bowl. Ik moest het letterlijk van de bodem schrapen om een beetje rijst te kunnen eten. Verder bestel ik altijd een bakje extra saus. Maar dit keer was deze er al overheen gedaan. Ik vond de bakjes beter omdat je dan zelf kan bepalen hoe veel je erover kan doen. Nu zat er daardoor toch echt te veel overheen waardoor ik hem niet zo lekker vond. Helaas dus niet helemaal opgegeten.

Sas
13 Mai 2022
Top!!
4 Mai 2022
Edmund Kenneth Boldewijn
2 Mai 2022

T was goed te zien, maar er was er vier stuks daarvan die uit elkaar vielen.

Nico
24 April 2022

Tot op de minuut geleverd op de aangegeven tijd. Kwaliteit als altijd ... lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
20 April 2022

Beste pokébowl die ik ooit heb gegeten. Veel verschillende verse toppings en ruime keuze aan sausjes. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en snel bezorgd. Dit wordt mijn vaste sushi en pokébowl bestel punt.

Laura
9 April 2022

Wij kregen een extraatje bij onze 1e bestelling. Erg attent! Helaas was de sushirijst te lang gekookt en met teveel suiker aangemaakt. De rijst was hierdoor zoet en erg plakkerig. Jammer, want de smaak viel dus tegen. Aan de service ligt het echter niet!

Zardy
3 April 2022

Lekker hoor. Vanavond weer bestellen

Par
1 April 2022

Lekkerste sushi van almere!!

Jeroen
28 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten. Als extra service een andere saus om te proeven er bij geserveerd.

Mark
25 MĂ€rz 2022

Alles naar wens , alles vers en lekker pittig.

Rox
11 MĂ€rz 2022

Weer een heerlijke pokebowls mogen ontvangen en een sushibox De sushibox was erg lekker 1 van de sushi’s iets te pittig maar wel lekker (volgens mn zoon 14) Ik was vergeten de saus van de pokebowl apart te vragen waardoor het voor mij iets teveel saus had Betekent dat ze zeer royaal en gul zijn met saus en ingrediĂ«nten 😁 Dank weer voor de fijne en snelle service Tot gauw

Ilayda
6 MĂ€rz 2022

Super lekker

Wendy
3 MĂ€rz 2022

Zoals gewoonlijk weer puike, rijkelijk gevulde bowls en keurig op tijd ontvangen.

Kuipers
9 Februar 2022

Snel en netjes geleverd, heerlijk gevulde en verse pokebowl.

Piinay
6 Februar 2022

We bestellen geregeld en normaliter zijn we erg tevreden alleen vandaag was het de 1e keer dat het tegenviel. Het viel zowat uit elkaar en er zaten meerdere graatjes in de sashimi. Jammer. Hopelijk is het de volgende keer weer op het oude niveau.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi & Poke 4U

Bedankt voor uw meningen. Wij vinden heel jammer dat zo te horen. Volgende keer gaan we daarover opletten dat het niet meer gebeuren. U krijgt van ons bij volgende bestelling een gratis sashimi en een box C. Alleen alstublieft bij opmerkingen aan ons doorgeven dat wij weten. Heel erg bedankt en nogmaals het spijt me.

Maxime
6 Februar 2022

Was weer heerlijk!

AD
29 Januar 2022

heerlijke luxe sushi van topkwaliteit!!

Francisca
23 Januar 2022
Tim
21 Januar 2022

We bestellen altijd vegetarische sushi bij jullie, erg lekker! Alleen de edamame waren niet goed gaar, deze waren nog te hard, we hebben ze niet opgegeten. Als die volgende keer weer goed zijn is het weer top.

Jolanda
26 Dezember 2021

Heerlijke sushi. Supersnel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hawa khlf
21 Dezember 2021

De sushi was lekker vers en heerlijk gemaakt. Super!

Roeland
19 Dezember 2021

Bestelling 2 uur van tevoren voor 18:00 besteld en 5min eerder gearriveerd. Perfect. Eten was weer zoals altijd (consistentie!) vers en lekker. Ga zo door.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sindy
15 Dezember 2021

Snel, vriendelijk en heerlijk rijk gevulde en verse pokebowl.

Chatouani
12 Dezember 2021

Weer super lekker gegeten! En altijd vriendelijke beleefde bezorgers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tristan
30 November 2021

Blijft goed!

Nadia
25 November 2021
Yuri
23 November 2021

Zoals altijd weer super! Betere afhaal sushi vind je niet in Almere

Ebru
21 November 2021

Beste pokebowls in Almere

Anoniem
20 November 2021

Heerlijk!

Matthijs
17 November 2021

Heerlijke handgemaakte sushi! Daarnaast zijn de Poke Bowls ook altijd heerlijk!

Jolanda
11 November 2021

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging. Wij werden er blij van!

Tristan
4 November 2021

Heerlijk vers, goede porties. Is een blijvertje als we poke bowls willen eten.

Miranda
3 November 2021

Altijd super lekker en super met oplossingen. Bedankt weer!

Saskia
2 November 2021
Sara
24 Oktober 2021

Super tevreden weer, heerlijk. Alleen de stokjes kip vond ik wat minder lekker. Ik had de standaard yakitori saus verwacht maar dit was een heel ander recept ;)

Mark
21 Oktober 2021

Lekker eten snel bezorgd, helemaal goed dus.

Tessa
19 Oktober 2021

Wij bestellen hier regelmatig en zijn altijd mega tevreden! Zit altijd wel iets extra's bij en alles is super vers en de levering is snel :) pokebowls zijn echt een aanrader!

Latifa
8 Oktober 2021

Heerlijk verse maaltijden

Roger en Liane
5 Oktober 2021

Super geholpen en erg lekker gegeten!

Sergia
29 September 2021

Genoeg rijst en perfecte pokeball balans. Heerlijk eten

Sara
28 September 2021

Heerlijk vers!

Marian
20 September 2021

Of het nu sushi is of een pokebowl, het is elke keer weer heerlijk!

Priscilla
11 September 2021

Erg lekkere bowls en mooi op tijd geleverd! Mist functie om een tip te geven bij betaling.

Sas
4 September 2021
Caroline
2 September 2021
De Liever
29 August 2021

Heerlijk eten ! Duurde alleen wat lang. De site sprong eruit dus nog een keer besteld en helaas 2x betaald. Het zou worden opgelost maar helaas nog niks gebeurd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tim
28 August 2021

Ik had een bowl besteld zonder gember erin. Helaas zat die er wel in.

Joyce en Verena
22 August 2021

De pokebowls zijn echt super super lekker! Vers en smaakvol! Het personeel is ook super klantvriendelijk! Aanrader

Kseniia
21 August 2021
Kseniia
15 August 2021
Yuri
7 August 2021

Pokebowl was top. Uitstekende service

Joska
3 August 2021

Lekkerste poke bowl van Almere!

Menke
3 August 2021
Marjoleine
26 Juli 2021
Isabella
25 Juli 2021

Heeeeeerlijk!!!!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
25 Juli 2021

In een woord geweldig !! Daarom bestel ik er altijd meteen twee , kan ik twee dagen genieten en dat kan makkelijk want ze zijn zo vers !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nico
19 Juli 2021

Lekkere vegetarische gerechten. Levering keurig op de gevraagde tijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melanie
15 Juli 2021

Vandaag voor het eerst bij jullie besteld. Was echt zeer tevreden met de kwaliteit van de bowls. Smaakvol en erg lekker. Voor herhaling vatbaar!

Wilski
15 Juli 2021

Goede porties en zeer aardig personeel.

Sarah
14 Juli 2021

Heerlijk gegeten!

Herbert
11 Juli 2021

Heel lekker, van genoten!

Karen
10 Juli 2021

Verse producten! Heerlijk

Jacqueline
28 Juni 2021

Alles was weer heerlijk vers en goed van kwaliteit de vorige keer was er iets fout gegaan maar daar hebben ze over gemaild en deze keer is dat goed gemaakt met zelf nog extra sushi top gewoon tot de volgende keer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sara
27 Juni 2021

Hele lekkere sushi! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Wouter
26 Juni 2021

Lekker gegeten, maar wel erg jammer dat het verzoek om de vis gescheiden te houden van de andere gerechten niet gehonoreerd werd. Er zaten 3 Nigiri extra bij die we niet besteld hadden.

Antwort von Sushi & Poke 4U

Sorry voor het vergeten van de opmerking over de vis scheiding. De extra Nigiri was een actie van de dag voor mensen die via onze eigen site bestellen.

Michel van Vliet
21 Juni 2021

Snelle en keurige bezorging. De poke bowls zijn rijkelijk belegd met verse ingrediënten. Prima! Aandachtspunt is het overmatig gebruik van 'saus'. De rijst was kleddernat van de saus. Jammer, anders zeker 2x5 punten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi & Poke 4U

Bedankt voor je review. Sorry voor de minpunt. We zullen er meer op letten

Jacqueline van den Velden
13 Juni 2021

we hadden 1 grote pokebowl en 1 kleine pokebowl besteld kregen helaas 2 kleintjes smaak was heerlijk dus alleen dit puntje van kritiek

Nichelle
3 Juni 2021

Zowel het eten als de bezorging super! Zelden zulke goede pokebowl gegeten! We zullen zeker vaker bestellen

Suzanne
2 Juni 2021

Ik had besteld maar niets gekregen. Na bellen bleek dat ze altijd orders boven 50 contwnt nabellen, helaas had ik ipv 06 o5 ingevuld en is er niets met de order gedaan. Na zelf bellen was het moeilijk en lastig want ja ik had verkeerd nr ingevuld. Dit terwijl ik wel van sitedish een bevestiging van de bestelling had gekregen... ik weet dat ze goede sushi hebben maar de service is belabberd.

Antwort von Sushi & Poke 4U

Beste Suzanne, Ik begrijp u frustratie en de vervelende situatie voor u. Echter, is het standaard procedure dat wij bij nieuwe klanten met een eerste bestelling vanaf 50 euro welke contant betaald worden altijd even bellen om bevestiging. De nummer die u had opgegeven was verkeerd en wij hebben niet de juiste nummer kunnen achterhalen. Maar nogmaals, wij vinden het erg vervelend en hopen dat het de volgende keer goed zal gaan met de informatie uitwisseling.

Wimperhuys
26 Mai 2021

Heerlijke Poke Bowl!!!!

Melissa
16 Mai 2021

Heerlijke pokebowls. De bezorging was zelfs sneller dan zij als bezorgtijd hadden aangegeven. Zeker een aanrader!

Jane
9 Mai 2021
J.
3 Mai 2021

Ontzetten lekker en erg vers

Ro
28 April 2021
Marjoleine
27 April 2021
Taghat
14 April 2021

Heerlijk gegeten. De pokebowls zijn aanraders! Zeer smakelijk en de bezorging is snel en zeer vriendelijk.

Linda
11 April 2021

Sushi was lekker! Alleen geen wasabi meegeleverd :(

Pim
31 MĂ€rz 2021

Bestellen via de site ging heel makkelijk, de bestelling stond op tijd klaar, wij kregen ruimschoots meer dan bestel omdat het onze eerste bestelling was en het was lekker. Wij komen zeker terug.

Jordy
23 Februar 2021
Erik
9 Februar 2021